Kanser Payudara _ Fakta Tersembunyi

-->
KANSER payudara adalah gejala yang amat merbahaya dan paling ditakuti olih wanita kerana ia bukan sekadar mencacatkan organ penting wanita secara teruk bahkan lazimnya membawa maut.

Secara relatif mengikut bancian organasasi kanser setiap 100,000 wanita didunia 25 orang mati akibat kanser payudara.Dari 100 000 wanita 127 orang adalah penderita kanser payudara.Jika anda wanita di Malaysia 56 peratus pesakit kanser wanita,18 peratus adalah kanser payudara.
Bagaimanakah kanser payudara menyerang wanita.

Secara umumnya kanser payudara bukan hanya menyerang wanita,bahkan ia juga telah dibuktikan menyerang lelaki.Namun wanita adalah yang paling berisiko tinggi dan paling kerap mengidap kanser puyudara.

Kanser payudara dikenalpast menyerang wanita yang berumur dari 40 tahun keatas,walaupun terdapat juga mereka yang berumur 20 hingga 40 tahun namun peratusan agak rendah.Bagi wanita yang mempunyai keturanan yang pernah mempunyai kanser,risiko keatas mereka adalah lebih besar.Faktor2 lain ialah tidak menyusukan anak2,mengandung anak yang pertama pada usia yang lewat,permakanan dan ketagih alkohol atau tembakau.Penyebab penyebab kanser paudara seperti yang di sebutkan diatas adalah telah biasa kita dengar melalui pendidikan asas yang disalurkan melalui midia cetak atau elektronik namus sesuatu yang mesti ingat umpamanya jika kesemua faktor diatas tiada pada seseorang wania,lalu ia ia masih mengidap kanser payudara,lalu apakah disana ada lagi yang tidak beres yang belum sampai ke pengetahuan kita atau ia sengaja disembunyikan dari diketahui umum.


Bunyinya amat pelik dan kita hampir2 tidak mempercayainya bahawa wanita3 yang saya sebutkan diatas mendapat kanser dari mulutnya.

Persatuan yang menaungi dan menjadi sumber rujukkan perubatan pergigian adalah American Association of Endodontists (AAE).Dan pihak AAE memang mengetahui mengenai kaitan kanser payudara terutamanya bahawa aktiviti penampalan gigi sebenarnya menjadi penyebab utama kepada gejala kanser payudara kepada wanita.

Bahkan pakar2 pergigian ini juga sependapat ada kaitan yang lebih jelas mengapa seseorang yang telah menjalani terapi kanser sering mendapat kembali kanser yang sebelum ini telah dimusnahkan.
Dr Karen Shrimlin sesorang pakar pergigian mikrobiologi telah menulis satu artikel yang menarik mengenai fakta ini dalam jernalnya berjudul

Seorang penyelidik kanser payudara menyatakan dari 150 wanita yang mengidap kanser payudara, 98 peratus dari mereka mendapatnya melalui jangkitan yang berhubung dengan akar gigi yang dimatikan untuk memberi laluan kepada penampalan gigi.Para penyelidik kanser sejak lama dulu telah mengetahui terowong gigi yang berpunca dari akar gigi adalah kawasan yang selamat bagi mikrob halus berlindung dari serangan sel darah putih.


Aktiviti penampalan gigi yang tidak sempurna sebenarnya amat merbahaya sekiranya ia tidak dilakukan dengan betul kerana mikrob/virus bisa berlindung didalam celah rekahan tampalan.Perlu diingat sel darah putih tidak berupaya sampai kekawasan diluar rekahan dan ini memberi pembiakkan yang selamat untuk mikrob2 ini.Tidak seperti tumor yang akan tetap tinggal didalam koloninya selagi ianya tidak diganggu,,mikrob2 ini akan berpindah mendiami kebahagian dalam badan terutamanya kebahagian dalam payudara pada bila2 masa sahaja




Dr. Weston A. Price, adalah induvidu yang bertanggungjawap membuat penyelidikkan mengenai kanser dan kaitannya dengan aktiviti penampalan gigi.Jernal penyelidikannya mengenai perkara ini telah ditulis semula olih Dr. Meinig dengan tajuk Root Canal Coverup yang kemudianya disebarkan secara meluas ke seluruh dunia.Dua buah buku Dr Price yang paling terkenal namun disembunyikan dari pengetahuan umum ialah "Dental Infections Oral & Systemic" dan " Dental Infections and the Degenerative Diseases."tetapi ianya menjadi tandatanya kerana hasil kerja penyelidikan yang mengandungi 220 buah jernel penyelidikan beliau digunakan olih perubatan pergigian untuk melatih pakar pergigian.


Menurut Dr Price bahan yang dinamakan DENTIN merupakan 95% dari keseluruhan struktur gigi bukanlah merupakan pepejal yang keras.Didalamnya terdapatlubang2 halus yang menjadi laluan untuk membekalkan cecair mengandungi nutrin2 tertentu untuk memelihara gigi agar berada dalam keadaan terbaik.Nutrin ini dibekalkan scara berterusan ke lohong gigi olih arteri dan urat halus juga dikenali sebagai akar gigi.

Apabila gigi menjadi reput dan pecah dan menjejaskan akar gigi,doktor gigi biasanya mengorek bahagian gigi yang rosak dan menuang cecair yang akan mengeras dan melindungi akar gigi dari dijangkiti bakteria.Masaalahnya jika ia tidak dilakukan dengan teliti pembuluh darah dan urat kecil darah yang menjadi laluan ke akar gigi telah turut dijangkiti mikrob kerana ia tidak terlebih dahulu dirawat lalu tertimbus dibawah simen yang digunakan untuk menutup lubang gigi.


Bakteria yang berada dibawah tampalan gigi dengan sendirinya akan menerima segala nutrin2 penting dan memanafaatkannya untuk membiak dengan lebih pantas dan seterusnya berkoloni dibawah simen yang menutup lubang gigi yang dikorek tadi.Bakteria ini akan tersebar dengan pantas kedalam tubuh manusia melalui pembuluh serta urat saraf seni gigi dan berkoloni kebahagia dimana mereka terlindung dari sel darah putih dan mendapat makanan dengan mudah.

Maka tempat yang paling digemari adalah dibahagian payudara yang terlindung dari dikesan olih sel darah putih dan mendapat bekalan makanan yang diperlukan.Pakar perubatan kanser payudara merumuskan bahagian yang paling kerap dijankiti bakteria pada payudara wanita adalah saluran penyusuan atau disebut 'milk duct".Pakar perubatan juga menyatakan bahagian payudara wanita adalah bahagian yang paling lemah untuk sel darah putih beroperasi terutamanya untuk mereka yang telah berumur lebih 40 tahun atau mempunyai kompilasi penyakit2 lain terutamanya diabates selsema atau stress yang teruk..

Namun kenyataan ini dibantah olih pakar2 pergigian dengan menyatakan bakteria akan mati apabila ia tidak lagi mendapat nutrin2 dan saluran2 darah yang telah ditimbus olih simen gigi.
Mengenai perkara ini Dr Price membantah kenyataan ini dengan menyatakan bakteria mampu bermutasi dan menyesuaikan diri dengan persikataran baru malah mereka kan menjadi lebih kuat dan bertambah toksid.Rumusan ini diakui kemudiannya sebagai benar olih penyelidik terkemudian iaitu pakar onkologi Jerman Dr Josef Issely yang mengesahkan toksid ini menyerupai bahan kimia yang digunakan olih askar Jerman dalam perang dunia pertama untuk membuat gas mustard.


Sehingga kehari ini bakteria2 ini menjadi bertambah kuat dan sukar dihapusan olih antibodi kerana mereka dapat menyesuaikan diri dengan nutrin2 tambahan yang diambil manusia moden sekarang ini.Bakteria ini kekal menjadi penyebab kepada pelbagai penyakit yang dihidapi manusia moden tika ini.
Bagaimana bakteria ini merebak.

Bakteria yang terperangkap dalam lohong dentin akan berpindah ke akar gigi melalui rekahan pada tampalan dan seterusnya ke akar gigi.Dari situ mikrob halus ini dengan mudah menjangkiti bahagian rahang dan seterusnya kebahagian2 badan yang lain melalui saluran darah.Dari situ mereka mula berkoloni dan membelah dengan pantas.Namun ini telah dibantah dengan konsisten kerana melalui penyelidikan mereka perkara ini tidak berlaku dan ia merupakan andaiaan yang direka reka.

Bahkan hingga kehari ini peperangan mulut masih berlaku diantara American Association of Endodontists (AAE) masih berlaku Pihak AAI telah merumuskan dengan kepelbagaiaan teknologi baharu yang dicpta dalam aktiviti penampalan gigi masaalah keujudan bakteria yang merebak melalui aktivitiviti ni telah terpendam dan dilupakan olih majoriti masyarakat diseluruh dunia.

Namun disana ada sebahagian pakar2 kanser terutamanya pakar penyelidik kanser payudara masih menemui ramai pesakit kanser payudara mereka adalah yang mempunyai tampalan gigi yang dilakukan sejak bertahun tahun.Namun hampir tidak pernah doktor2 perubatan yang merawat pesakit mereka bertanya

ADAKAH ANDA MEMBUAT TAMPALAN GIGI""'HAVE YOU RECENTLY UNDERGO A ROOT CANALS TREATMENT".
Kita perlu memilih jalan selamat dengan mengambil kira aktiviti penampalan gigi jika terpaksa dilakukan hendaklah dilakukan olih mereka yang benar2 pakar walaupun ia melibatkan kos yang lebih sedikit.Ini penting untuk mengurangkan risiko jangkitan bakteria tidak berlaku.Ini termasuklah jenis simen yang digunakan,minta yang bermutu tinggi dan anda dari masa kesemasa membuat rawatan susulan untuk memastikan tampalan gigi anda berada dalam keadaan baik.

Produk cadangan untuk kanser Payu Dara
Untuk Tahap 3 dan 4

B17 Amigdalina 2 Btl
Univase Forte 1 Btl
B17 Cream ( Jika payudara mengalami kerosakan ) 1 Btl
B17 Apricot Sead ( Kapsul ) 2 Btl
B17Nitrilosides
Coral Calsium 1 btl

Ps: Kami juga ada pakej Percubaan selama 1 hingga 2 minggu. Jika ada keserasian anda boleh mendapatkan full Protocol Rawatan untuk Kanser Payudara

B17 Amigdalina.
Univase Forte .
B17 Apricot Sead 1Btl.

Oasis of Hope Hospital programme

At the Oasis of Hope Hospital in Baja, California, Mexico, which is 20 miles south of San Diego, California, U.S.A., the Contreras group of doctors treat the patient, not the disease. They will provide nutrition and non-toxic therapies that not only attack the cancer.
There are three parts to this programme:
  1. Vitamins and enzymes
  2. Nitrilosides , vitamin B17, Laetrile, kernels) ( Boleh dapatkan produk ini dari kami )
  3. Diet ( lihat makanan yg mangandungi B17 )
Vitamins and Enzymes to be taken with meals
( Vitamin dan Enzymes ini anda boleh dapatkan dari Farmasi yang berdekatan atau boleh dapatkan dari Kami 0123697369/ 012 9642466
  1. Multiple vitamin - 1 twice daily
  2. Vitamin C - 1 gram twice daily, increasing to at least 6 gms daily while taking high doses of laetrile
  3. Vitamin E 400 units - 1 twice daily
  4. Univase Forte (formerly Megazyme Forte) (a combination of trypsin, chymotrypsin, bromalin and zinc) - 2 three times daily
  5. Pangamic acid (B15) 100mg - 1 three times daily
  6. Emulsified vitamin A providing 125,000iu daily. (The equivalent of A&E emulsified drops would be about 8 drops with 15,000 iu vitamin A per drop)
  7. Binzel stresses the need for zinc, to be able to absorb the vitamin B17 - take separately if not in enzyme supplement. (A therapeutic dose is 15 - 50mg daily)
Nitrilosides i.e. Vitamin B17

Dr Binzel uses Amygdalin (Laetrile) available in 500mg tablets and in vials (10cc-3gms) for intravenous use. The dosage he uses is as follows: for three weeks
  • intravenous Laetrile is given three times weekly for three weeks with at least one day between injections. Dosage: 1st dose 1 vial (3gms); 2nd and 3rd dose 2 vials (6gms); 4th- 9th dose 3 vials( 9gms).
  • The oral dosage is given in a dosage of 1gm daily (two 500mg tablets) on the days on which the patients do not receive the I.V. Laetrile. (adding the intravenous and oral doses together they total 79gms over 19 days i.e. average just over 4gms per day)
    ( boleh dapatkan dari Kami 012 9642466 / 013 5335190)

Dr. Binzel has them take both tablets at the same time at bedtime on an empty stomach with water. The water is important because there are some enzymes in the fruits and vegetables and in their juices which will destroy part of the potency of the Laetrile tablets while they are in the stomach. Once the stomach has emptied, this is no problem. (However, other sources recommend taking the tablets while having food in the stomach. Personally we have found having food in the stomach best - but not raw fruit or vegetables because they contain enzymes

The next three months

Following this first three weeks of I.V. injections, the patient then has one injection of 1 vial - 3gms once weekly for three months. If the patient notices a considerable difference in the way he feels when the injections are reduced to once weekly, the injections are increased to two or three times a week for three weeks. This is repeated as often as necessary until the patient notices no difference with the reduced dosage. Eventually just one gram per day is taken orally, and this is continued indefinitely.

NB. Dr Binzel does not start his patients on their Laetrile, either I.V. or orally, until they have been on their vitamins and enzymes and diet for a period of ten days to two weeks. He finds that the Laetrile seems to have little or no effect until a sufficient quantity of other vitamins and minerals are in the body.

Zinc, for example, is the transportation mechanism for the Laetrile. In the absence of sufficient quantities of zinc, the Laetrile does not get into the tissues. The body will not rebuild any tissue without sufficient quantities of Vitamin C. When he starts the Laetrile he also increases the dosage of Vitamin C by 1 gm every third day until they reach a level of at least 6gms. (When reducing from high levels of vitamin C, please do so gradually.)

The level of nitrilosides in the body can be monitored. When the body metabolises nitrilosides, the by-product is thiocyanate. Thiocyanate levels in the blood can be measured. Dr Binzel finds in general, that patients who do best are those in whom the thiocyanate level is between 1.2 and 2.5 mg/DL.

Laetrile is not the only source of nitrilosides. There are some 1500 foods that contain nitrilosides. These include apricot kernels, peach kernels, grape seeds, blackberries, blueberries, strawberries, bean sprouts, butter beans, and macadamia nuts. The advantage of taking laetrile is that it can raise the nitriloside level in the body (and, thus, re-establish the body’s second line of defence against cancer) much more rapidly than can be done by diet alone.

Diet For patients:

If it is animal or comes from animals you cannot have it! i.e. all meat, poultry, fish, eggs, cheese, cottage cheese and milk. Reason: it takes large quantities of digestive enzymes to process animal protein (these are the enzymes that dissolve the protein lining of the cancer cells which can then be killed by white blood cells). Patient would be on this diet for a minimum of 4 months. To restore the enzymes back into the body for the first line of defence.

If it does not come from animal you can eat it, but not cook it! Reason: fresh fruit and vegetables contain important enzymes, but any temperature over 130 degrees will destroy enzymes. For this reason fruits and vegetables may not be cooked, canned or bottled. They may be frozen at home, but commercial frozen food has often been processed in some way.

diet with lots of salads.
Salad dressings: use vegetable oil and no refined sugar - use molasses or honey.
Use sea salt in moderation, iodised is fine. Use herbs and spices.

No white flour or white sugar. No food preservatives.
Eat as wide a range of vegetables as possible. Aim for 60% vegetables and 40% fruit. Also wide variety of fruit - except for citrus fruits, eat the seeds of the fruit - apple seeds, grape seeds, apricot kernels, peach kernels, etc. have a high nitriloside content. Get protein from vegetables so that you use less pancreatic enzymes for digestion.

Protein content of diet can be cooked.Wholewheat cereals, pasta, breads. Corn. Buckwheat high in protein.
Butter in small amounts - no margarine. Nuts high in protein. (Not roasted peanuts because of an acid formed in roasting) Dried fruit provide protein. Beans when eaten for protein can be cooked. What can be eaten raw should be. No milk other than what used on cereal and in cooking. No caffeine. Herb teas OK.

At end of 4 months if patient is doing well, diet is liberalised. Add chicken, turkey and fish. 90% of the diet should be as above plus chicken, turkey and fish. Other 10% cooked vegetables and 0% red meats.

Anda Boleh Dapatkan Produk yang diCadangkan Oleh Oasis of Hope Hospital programme
Boleh Dapatkan Dari Kami 012 9642466 / 013-5335190)




PEMBELIAN SECARA ONLINE

Kami sedia membantu .Sila Hubungi :

B17 Biotech Sdn Bhd

Tel: 03-7831 0398

b17biotechsales@gmail.com

-------------------------------------------------------------

Unit Penerangan & Pemasaran Produk B17 :
-------------------------------------------------------------
Rafee Ailiah - Executive & Motivation Director :


012 9642466, 012 4172466,

PENERANGAN PRODUK


Rabiatu Adawiah

012 4172466

Saloma: 012-5012466


SENARAI STOKIS YANG DAPAT MEMBANTU ANDA

KELANTAN

Wakaf Baharu

RA ikhwan Marketing

No 214 Jalan Hilir Wakaf Bharu, 16250 Wakaf Baharu, Kelantan.

HAJI WAHAB
Hp: 019-9533201 / 012-908 0106 / 012 9642466

SELANGOR

Shah Alam & Lembah Klang.

Kajang & Bangi

Hamdan

NO. 33, JALAN SRI DAMAK 56,

TAMAN SRI ANDALAS, 41200

KLANG, SELANGOR

HP : 012 - 9642466

Fairuz

NO. 10, 3/6 JALAN IMPIAN PUTRA,

TAMAN IMPIAN PUTRA,

43000 KAJANG, SELANGOR.

HP: 012- 9642466

Taman Tun Dr Ismail

Petaling Jaya

Roziyah
9 Lengkok Zaaba2,
Tmn Tun Dr Ismail,
60000 Kuala Lumpur.
Hp: 012- 9642466.

Dr Chai

Pusat Rawatan Reumatisma dan Arthritis, No 12 Tingkat 1, Jalan Ss2/67 Petaling Jaya , Hp 012 9642466

Shah Alam

Shah Alam

Dr Aisyah (Pakar B17 Therapy)

Personaliti TVSam Syifa Clinic Complementary

No 4 Jalan Boling Padang G13/G,Sek 13, 40100 Shah Alam, Selangor.

Hp: 013- 4525198

Rosmayati Bt Yusuf

No 73 Jalan Elektron, U16 / 19, 40160
Shah Alam Selangor.
Hp 018- 3954143 / 012 3627054

Bandar Baru Bangi

Rawang

Jaffrizin Ismail

No 15, Jln 3/43,Seksyen 3,

Bandar Baru Bangi.

Hp: 012-379 9272

Zurina Bt Shamsudin

No.49 Jalan 3/34,

Bandar Tasik Puteri.

48020 Rawang Selangor

Hp: 014 - 2365879 / 019 3681269

Subang Jaya

Puan Julia

6, Jalan SS18/3A, Subang Jaya.

Email:juliagraviola@gmail.com

Hp : 010-2592588

KEDAH

Alor Star

Sungai Petani & Pendang.

Puan Mariam Yahya

NO. 4 TAMAN EMAS,

JALAN TERATAI JINGGA, 10 OFF JALAN PEGAWAI, 05050

ALOR SETAR, KEDAH D.A

H/P 013-5353525

Noraini bt Abdul Rahman

No. 41, Kg Pulau Sayak, 08500 Kota Kuala Muda, Sungai Petani, Kedah.

HP : 012 9642466

KUALA LUMPUR

Ampang Jaya

Tmn Tun Dr Ismail

Zulina

No.115, Jalan Rasmi, Taman Rasmi Jaya , Ampang Jaya 68000

Ampang.

H/P: 019 2558515

Roziyah
9 Lengkok Zaaba2,
Tmn Tun Dr Ismail,
60000 Kuala Lumpur.
012- 9642466

MELAKA

Masjid Tanah

Bukit Piatu

Norhayati Abdul Rahim / Hamidah Abd Rahim
AG 2977 Pekan Masjid Tanah,78300 Melaka.

Hp: 019-668 9134 ( Yati )

013-6011365 ( Hamidah ).

Ustaz Ibrahim Ahmad

Km 4, 208-3 Lorong Hj Ahmad Baba,

Jalan Bakti Solok Musai, Bukit Piatu,75150 Melaka.

Hp: 019-6573314 / 019-7738937

Lipat Kajang

Ustaz Hj Sani

J6731 Bukit Tinggi,Jalan Lipat Kajang,

77000 Melaka.

Hp: 013-6130215

NEGERI SEMBILAN

Gemas

Seremban

OMAR ABDULLAH

Lot 4729 kg Londah

Gemas Negeri Sembilan

H/P : 013-6900 255

WhatsApp : 016 - 977 0369

Mat Ali bin Jalaludin.

Batu 7 Kampung Pantai,

71770 Seremban,

Negeri Sembilan.

Hp: 014-6638165

JOHOR

Suzanah Welas

No 17, Jalan Kebangsaan ,

Taman Universiti,

81300 Skudai, Johor.

Hp: 019-7555251

Hj Mansor Ismail /

Hjh Musalmah

39, Jalan Perdana 2/30,
Taman Bukit Perdana,
83000 Batu pahat, Johor.
Hp: 019-7567281 / 019-7557281

PERAK

Ipoh

Ahmad Niza Baharom

135, Jalan Meru Impian 3, Halaman Meru Impian, 30020 Ipoh, Perak.

Hp : 012-2233255

PULAU PINANG

Prai

Bandar Perda

Dr.Maswati

No 30, Lorong Pauh Jaya 4/5.Taman Pauh Jaya 13700,Prai Pulau Pinang,
Hp: 012-6056612.

Siti Aishah Bt Yahya.

Blok C- 10 - 09 Kondo Mutiara, Jalan Perda Barat, Bandar Perda, 14000 Bukit Mertajam, Pulau Pinang.

Hp: 012- 9642466

Kepala Batas

Kepala Batas

Dr. Safari Bin Kashmiran

MBBS (Australia)

Klinik Dr. Safari

49A, Jalan Shahbandar 2,

Bertam perdana 3,

13200, Kepala Batas, Pulau Pinang.

Hp: 016-4416973

Nor Azura Abdul Ghani

R.Ph, MMPS, B. Pharm (Australia)

Managing Director / Pharmacist

Zuera Medic Sdn. Bhd.

28-A, Lorong Bertam Indah 12, Taman Bertam Indah, 13200 Kepala Batas, Pulau Pinang.

Email :zueramedic@yahoo.com

Hp: 016-4416973

Butterworth

Ahmad Moktar

Lembaga Pertubuhan Peladang Negeri Pulau Pinang,

Tingkat 3 dan 4

Jalan Kampung Gajah

B’worth

Hp: 014 9535874

TERENGGANU

Kuala Terengganu

Cikgu Rumaiza Zakaria

Lot PT 450 . Kg Pengkalan Setar,

Jalan Atas Tol, 20050 Kuala Terengganu,Terengganu.

Hp: 013-9847455

SABAH

Kota Kinabalu

Papar

Edana @ Fanella Donysius Hse

No 6 Lot 29, Lorong Pokok Seraya 5E/1, Taman Khidmat, 88300

Kota Kinabalu.

HP : 019-851 7456

Siti Nurshafiqa Jos Abdullah

Hse No 184, Lorong 9 Taman Mawar ,

Jln SPUR, 89600 Kinarut, Papar Sabah.
Hp: 016-4143327 / 012 868 3327

Kota Kinabalu

Kota Belud

Poedjo Soesilotomo

Kingfisher Park, 88450 Kota Kinabalu, Sabah. tominawam@yahoo.com.sg

016-8333007

Cikgu Safwan Ahmad

Smk Arshad, Peti Surat 19,89157, Kota Belud, Sabah.

019-8518038

SARAWAK

Limbang

Kuching

Puan Nancy Upai

Lot 134 Taman Sri Pambun

98700 Limbang Serawak

01129913702

Mr Lam Chee Chong

66, Taman Star, Jalan Maong Tengah 6,

93150 Kuching, Sarawak

013 816766.

INDONESIA

Medan

Batam

Juyang Hastralim

Jalan Multatuli, Kompleks Multatuli Indah,

Blok A No. 28, Medan

Hp : +62614558818 HP : +628126033188

Astin Ardiningsih Perum

VilaMukakuning,

Blok D5 No 42B Batuaji Batam.

Hp : 081372631231 / 087791137597

BRUNEI

Pengkalan Gadung .

Pg Hj Abd Rahman Bin Omar

Newedge Beaute & Fitness Centre

No. 6, Block C, Sempurna Complex, Jalan Batu Bersurat, Pengkalan Gadung BE3519 Brunei Darussalam.

Hp: +6738984844