Cara Merawat Kanser

Ada pembaca blog menghantar e mail kepada saya bertanya kepada saya bagai mana cara untuk merawat kanser mengikut kaedah B17 metabolik Therapi dan produk yang di gunakan.


RAWATAN FASA 1


Contoh: Kanser payu daya yang sudah pecah dan menanah seperti kes di sebelah ini, pekara pertama sekali yang saya lakukan adalah manganjurkan pesakit menjalani pantang lihat pantang bagi orang kanser pantang larang kanser




2. Saya akan menganjurkan pesakit mamakan makanan yang mengandungi b17 makanan ada B17


Makan B17 nitrilosides Food ini 1 sudu 2 kali sehari

Boleh tahan selama 2 bulan.


B17nitrilosides Food






3. Saya galakan pesakit mengambil pemeriksaan darah dibawah ini. 1. CA 15.3 2. CA 125 3. CA 27.29 4.CA 19-9 dan AFP.


Dalam kes contoh di sebelah ini bacaan dari


1. CA 27.29 _ Breast cancer Colon, gastric, hepatic, lung, pancreatic, ovarian, and prostate cancers Breast, liver, and kidney disorders, ovarian

2. CA 19-9 _Pancreatic cancer, biliary tract cancers Colon, esophageal, and hepatic cancers Pancreatitis, biliary disease, cirrhosis

3. AFP _ Gastric, biliary, and pancreatic cancers Cirrhosis, viral hepatitis. Sahaja yang perlu di ambil perhatian. Setelah mendapat bacaan barulah Dr kami akan membuat sebuah keputusan utk memberi rawatan yang terbaik untuk pesakit.


4. Dalam kes di atas, merupakan kes yang agak parah dan berada dalam tahap 4. saya mencadangkan mengambil B17 Cream untuk mengecut dan keringkan nanah.


kanser yang melibatkan kerosakan, bengkak, koyak, menanah, berbau dan kerosakan lain-lain . B17 Cream ini menyerap langsung kedalam kulit dan memecahkan lapisan protin yang melindungi sel kanser tersebut. Membunuh sel kanser secara langsung. Terutama kepada organ yang berada di luar tubuh.


Berfungsi untuk :


1.Merawat kerosakan organ dari luar.
2.Membunuh sel Kanser dari luar.
3.Melembutkan lapisan protin yang melindungi sel kanser
4.Memperbaiki dan memulihkan luka akibat serangan kanser.
5.Mengecutkan bengkak akibat kanser
6.Menghilangkan bau busuk nanah akibat kanser ( payu dara & Prostat )
7.Menstablikan paras pH pada bahagian yang di serang kanser, ini akan membuat kawasan organ yang diserang kanser akan berada dalam keadaan alkali. Persekitaran alkali akan mengurangkan denyutan dan kesakitan pada bahagian organ yang di serang kanser tersebut.
8.Penggunaan luaran 100% tiada kesan sampingan.
9.Menghalang kanser merebak pada organ yang berhampiran.
10. Menghilangkan jerawat dan perlindungan dari terkena kanser kulit.
11. Menegangkan kulit ( kandungan anti oksidan yang tertinggi di dunia ) dan mengembalikan keremajaan kulit dengan sangat bekesan.
12.Menyejukan kan organ yang panas dan bengkak akibat kanser.

Cara penggunaan B17 Cream
B17 Cream ini 3 kali setiap hari pada ogan yang rosak akibat kanser. Sehinggalah sel kanser tersebut mati dan bengkak atau luka akibat kanser tersebut pulih 100%.


P/s: Satu botol cream ini boleh di gunakan selama 2 bulan


5. Untuk rawatan organ dalaman ( payu dara ) saya menggunakan. B17 Kapsul Apricot seed terutama kepada pesakit yang telah menjalani atau sebelum menjalani chemotherapy, berfungsi kepada pesakit yang kronik atau yang biasa .


1. Kapsul ini dapat mengurangkan kerosakan organ akibat kanser,

2. Memperbaiki kerosakan sel akibat Chemotherapy

3. Mengurangkan kesakitan akibat kanser.

4. Menamban tenaga.
5. Membantu meningkatkan jumlah oksigan dalam darah.

6. Membunuh sel kanser kerana mengandungi Vitamin B17.

7. Mengecutkan bengkak akibat kanser.


Kapsul ini di makan bergantung pada berat badan seseorang atau melalui ujian darah yang telah di sebutkan di atas.


Pada Amnya : 2 - 3 biji di makan setiap 4 jam. Contoh 8 pagi, 12 tengahari, 4 petang, 8 malam, 12 tengah malam dan 4 pagi.


P/s: Satu B17 Kapsul ini ada 300 biji , boleh di gunakan selama 25 hari


6. 1 jam sebelum makan Kapsul di atas untuk mendapatkan hasil yang baik anda di galakan makan betik ( satu biji di bahagi 6 ). Makan sebelum makan kapsul di atas. Atau menggunakan Enyzem dan bromalain. Dr Ernst Krebs mendapati bahawa sel kanser itu di selaputi satu lapisan protin, dan lapisan protin ini berfungsi untuk mempertahankan sel kanser dari serangan sel normal. Jika kita dapat menghancurkan lapisan protin ini daripada melindungi sel kanser, maka sel normal dapat bekerjasama dengan sel darah putih ( leukosit ) dengan mudah dapat membunuh sel kanser.

Makan buah betik, buah nenas, durian belanda dan keladi tikus sebanyak yang mungkin untuk melemahkan sel kanser, secara tidak langsung sel darah putih dapat membunuh sel kenser dengan lebih mudah


Remove Formatting from selection


Menambahkan tenaga .

Memulihkan baktiria baik dalam usus.

Memperkuatkan sel normal dalam badan,

Meningkatkan proses penghadaman.

Mengguatkan sistem imun dalam badan.

Mantain keseimbangan badan.

Anti keradangan.

Anti Infection ( jangkitan kuman )

Penulinan Darah.

Menghapuskan bahan buangan.

Menyeragamkan sistem bendalir dengan betul.

Meningkatkan metabolisme sel dengan baik.

Menghidukan sel dan penukaran sel.


Makan 2 biji 3 kali sehari


P/s: Enzem ini ada 200 biji. boleh di gunakan selama 33 hari


7. Produk yang ketujuh adalah B17 tablet 500mg atau 100mg khusus untuk membunuh sel kanser. Juga di sebut sebagai natural kimotherapi yang hanya membunuh sel kanser sahaja .



B17 Amigdalin 500mg di makan 1 biji sehari ( bergantung pada tahap pesakit ) pengambilan untuk 100 hari


B17 Amigdalin 100mg di makan 1 biji tiga kali sehari .

Pengambilan untuk 32 hari .


Nota: Selepas mengambil produk B17 Amigdalin anda di nasihatkan untuk beristirehat atau tidur sebentar sambil kaki diangkat melebihi ketinggian jantung.


Pengambilan produk tambahan seperti : Vitamin C , Coral calsium , Ural , zink, selinium dan lain-lain bergantung kepada keperluan dan simtom. Sila rujuk dengan Dr yang bertauliah untuk pengambilan produk tambahan. Disini hanyalah Rawatan yang berasaskan Buah apricot tidak ada kesan sampingan.


RAWATAN FASA 2


Merupakan sebuah teknik rawatan yang paling bekesan. Anda boleh memilih untuk memulakan rawatan fasa 1 atau fasa 2. Bergantung pada kemampuan anda. Kebiasaanya utk kes di atas pesakit akan memilih pasa 2 dan di susuli dengan fasa 1 selama 2 bulan sudah di sahkan bebas dari kanser .


Teknik rawatan ini menggunakan injection selama 21 hari


Utk rawatan seterusnya mereka hanya menggunakan B17 Kapsul Apricot seed dan 17 Amigdalin 100mg. Sehingga 100% bebas dari kanser.


langkah pencegahan


cukup makan B17 Kapsul Apricot seed 2 biji pagi dan 2 biji petang. 4 biji satu hari bersamaan 7 biji apricot seed setiap hari. Insyaallah seumur hidup anda tidak akan di hidapi penyakit maut ini. Sebotol B17 kapsul ini boleh di gunakan selama 75 hari, murah dan sangat bekesan. Anda tidak perlu menggunakan rawatan yang tidak terbukti bekesan. Hanya untuk mencuba . sedangkan B17 telah terbukti sangat bekesan untuk merawat penyakit kanser.


atau anda boleh menggunakan kaedah rawatan di bawah ini

( semua produk yang ada di bawah ini ada di jual di sini 012 9642466 )


________________________________________________________


FASA 1 INTRAVENOUS


Rawatan fasa 1 Intranenous merupakan sebuah rawatan yang di asaskan oleh orang yang pertama menjumpai Vitamin B17 dan dos yang digunakan adalah dos yang di cadangkan oleh Metabolic Physicion Ernesto dan Fransisco Contreras dari Oasis of Hope Hospital.


Produk yang di gunakan :


1. Menggunakan B17 Injections ( yang di gunakan di hospital tersebut )

2.Vitamin B15 ( pangamic acid ) 1 kapsul tiga kali sehari.

3.Preven-Ca ( Merupakan gabungan herba yang mempunyai bahan anti oksidan yang sangat luarbiasa kuatnya ).

4.Magazyme Forte Enzyme ( rujuk gambar di atas ) 3 biji dua jam selepas makan 9 kali sehari ( untuk melemahkan sel kanser ) tidak di jual di sebarang famasi to oder 012 9642466

5. Vitamin C 500mg sebiji setiap hari.( boleh juga di dapati di Farmasi berdekatan ).

6. Vitamin A&E dalam bentuk cecair.( boleh juga di dapati di Farmasi berdekatan ).

7.Barley hijau 1 sudu tiga kali sehari.( boleh juga di dapati di Farmasi berdekatan ).

8.Kapsul sirip ikan yu. 3 biji 9 kali sehari ( boleh juga di dapati di Farmasi berdekatan ).

9.Vitamin E 1 biji setiap hari malam sahaja di ambil bersama makan malam. ( boleh juga di dapati di Farmasi berdekatan ).

10. Ahcc ( actice Hexose Compound ) 2 biji selepas makan.

11.Multivitamin cecair 1 kali sehari.

12.Biji apricot Spisis ( Pronun Amaricana ) 1 Biji setiap 10 Ibs berat badan dan tidak melebihi 30-35 biji sekali makan.


ATAU

FASA 1 ORAL

B17 Injection Iv boleh di gantikan dengan B17 Amigdalin Tablet 500mg. 2 biji sekali makan 3 kali sehari ( waktu perut kosong ). Dari pengalaman saya 2 biji sekali makan merupakan Dos yang sangat tinggi dan tidak sesuai untuk orang asia yang rata-rata betubuh kecil. Saya biasa menggunakan 1 biji 6 kali sehari . Tapi disini saya cuma menerangkan kaedah yang di gunakan oleh hospital hope sahaja dan tidak membahaskan tentang dos yang di gunakan.

Vitamin B17 500 mg tablets: 2 tablets three times daily with meals (6 daily). This is the most convenient and most frequently used method of Amygdalin administration. The tablet size is 500mg. If you have difficulty swallowing, the tablets may be broken up and added to soft food. If there is a gastric disturbance, then you should take one tablet six times daily. If you find that you are getting nauseous cut the tablets in half and have one every waking hour.

Manggunakan semua mineral yang saya telah tulus di atas.

PHASE 2 METABOLIC PACK for the next 3 months

Pack comprises B17 in 500mg tablet form with the same materials as Phase 1 except that the dosages for the vitamin B17 as well as the A&E Emulsion Drops change to the following:

Vitamin B17 500 mg tablets: 1 tablet with each meal and one at bedtime.
Vitamin A & E emulsion drops: 10 drops in juice or water two times per day

(suspend for 2 months after 3 months of use).

Satu kajian yang dijalankan di Amerika dalam 2009 merekodkan kematian akibat kanser adalah seramai 269,800 orang dimana kanser paru-paru menyumbang kepada 30 peratus diikuti kanser payudara sebanyak 27 peratus kematian.


Bagaimana kanser terbentuk.


Pada asasnya sel darah putih ( leukocytes ) memusnahkan sel asing seperti sel kanser.Sel kanser diselaputi oleh jaluran protin yang menghalang sel darah putih dari memusnahkannya.Ia umpama perisai yang perlu dimusnahkan sebelum sel darah putih dapat memusnahkan sel kanser.Enzim adalah pemangkin kimia yang membenarkan makanan dicerna untuk menghasilkan zat makanan.


Terdapat banyak enzim yang berkerja untuk menghasilkan tindak balas kimia dalam badan

Terdapat dua enzim dalam badan manusia bertanggungjawab memecahkan protin haiwan ( daging ) yang kita makan.Ia adalah ‘trypsin’ dan ‘chymotrypsin’.Ia tidak diperlukan untuk memecahkan protin dari sayuran.Ini dilakukan olih ezim lain yang dihasilkan olih tubuh yang biasanya berlaku didalam pengkerias.


Semua manusia mempunyai sel kanser dalam badan.Tetapi sel sel kanser ini dimusnahkan olih ‘trypsin’ yang memecahkan tembok protin untuk membolihkan sel darah putih memusnahkan saki baki sel kanser.Bolihlah dikatakan ‘trypsin’ adalah garisan hadapan badan kita dalam menghalang pembiakkan sel sel kanser.


Enzim sangat penting kerana ia mencerna makanan untuk mendapatkan zat untuk badan kita.Sumber enzim yang utama ialah dari makanan segar yang belum diproses.Contohnya adalah seperti sayuran segar,kekacang,buah2an dan daging segar.Enzim bekerja mencerna makanan ini dan menukarkannya menjadi tenaga untuk badan.Sekiranya makanan ini dimasak terlalu lama atau dibiarkan terdedah enzim dalam makanan tersebut akan menghurai sebelum ia masuk ke dalam badan kita.Enzim bolih binasa dngan kepanasan.Sekiranya makanan didedahkan pada suhu 137 darjah farenheit anda akan memusnahkan kandungan enzim didalamnya.Ini menyebabkan makanan lebih sukar untuk dicernakan.Itu adalah kenapa kita perlu mengambil enzim pencernaan tambahan ( supplement ) jika kita makan terlalu banyak makanan bermasak.


Apakah yang dikatakan Kanser "malignant"



Menurut seorang saintis Jepun Herman Aihara didalam bukunya,
Sel tubuh kita dikelil

ingi olih cecair yang sedikit alkali untuk memungkinkan kehidupan.Jika anda bersukan yang berat

,anda akan merasakan kepenatan atau mencunggap dan kekejangan otot.Ini adalah kerana pengeluaran dan pengumpulan asid laktik yang menyebabkan pembakaran gulokosa yang tidak sempurna.

Dalam perkataan lain dalam keadaan senaman yang berat badan tidak mendapat cukup oksigen untuk metolisma gelukos.Pada masa itu kadar pH tubuh adalah sekitar 7.26-7.27 yang pada keadaan normal sepatutnya beredar diparas 7.3-7.4.Ini adalah dalam keadaan berasid darah dalam badan.Dalam keadaan ini ia akan dibetulkan olih sistem penampan badan kita yang akan menukarkan keadaan berasid kepada kurang berasid dan melupuskannya sebagai carbon dioksida(CO2)yang dikeluarkan melalui pernafasan.


Dalam keadaan ini darah akan menjadi lebih berasid,fizikal badan akan mengalami keletihan,badan akan menjadi dingin.Bila cecair dalam badan menjadi lebih berasid,kita akan berasa sedikit pening,sakit pada dada dan perut.Menurut kata En Keiichi Morishita dalam bukunya ‘ Hidden Truth of Cancer’, jika keadaan darah menjadi terlebih berasid maka sistem tubuh akan membuang lebihan bahan bahan berasid ini kebahagian lain tubuh supaya tubuh bolih mengekal keakaliannya.Jika keadaan ini berterusan sesetengah kawasan tubuh akan menjadi lebih berasid dan sel sel akan mati.Sel yang mati ini sendiri akan bertukar menjadi asid dan setengahnya dapat menyesuaikan diri dalan keadaan tersebut.Dalam lain perkataan setengah dari sel ini mati dalam suasana yang berlainan ini ada sel sel yang terselamat dan menjadi sel sel yang tidak normal.


Sel sel yang tidak normal ini dikenali sebagai ’sel malignan’.Sel malignan tidak berhubung dengan fungsi otak dan kod memori DNA.Olih itu sel sel malignan ini akan membiak/membesar tanpa kawalan.Ini adalah kanser.


Anda boleh mendapat kan semua produk di Atas dengan menghubungi



012 9642466 Rafee Hanafi





Boleh berjumpa untuk mendapatkan maklumat Lanjut atau melalui pos





PEMBELIAN SECARA ONLINE

Kami sedia membantu .Sila Hubungi :

B17 Biotech Sdn Bhd

Tel: 03-7831 0398

b17biotechsales@gmail.com

-------------------------------------------------------------

Unit Penerangan & Pemasaran Produk B17 :
-------------------------------------------------------------
Rafee Ailiah - Executive & Motivation Director :


012 9642466, 012 4172466,

PENERANGAN PRODUK


Rabiatu Adawiah

012 4172466

Saloma: 012-5012466


SENARAI STOKIS YANG DAPAT MEMBANTU ANDA

KELANTAN

Wakaf Baharu

RA ikhwan Marketing

No 214 Jalan Hilir Wakaf Bharu, 16250 Wakaf Baharu, Kelantan.

HAJI WAHAB
Hp: 019-9533201 / 012-908 0106 / 012 9642466

SELANGOR

Shah Alam & Lembah Klang.

Kajang & Bangi

Hamdan

NO. 33, JALAN SRI DAMAK 56,

TAMAN SRI ANDALAS, 41200

KLANG, SELANGOR

HP : 012 - 9642466

Fairuz

NO. 10, 3/6 JALAN IMPIAN PUTRA,

TAMAN IMPIAN PUTRA,

43000 KAJANG, SELANGOR.

HP: 012- 9642466

Taman Tun Dr Ismail

Petaling Jaya

Roziyah
9 Lengkok Zaaba2,
Tmn Tun Dr Ismail,
60000 Kuala Lumpur.
Hp: 012- 9642466.

Dr Chai

Pusat Rawatan Reumatisma dan Arthritis, No 12 Tingkat 1, Jalan Ss2/67 Petaling Jaya , Hp 012 9642466

Shah Alam

Shah Alam

Dr Aisyah (Pakar B17 Therapy)

Personaliti TVSam Syifa Clinic Complementary

No 4 Jalan Boling Padang G13/G,Sek 13, 40100 Shah Alam, Selangor.

Hp: 013- 4525198

Rosmayati Bt Yusuf

No 73 Jalan Elektron, U16 / 19, 40160
Shah Alam Selangor.
Hp 018- 3954143 / 012 3627054

Bandar Baru Bangi

Rawang

Jaffrizin Ismail

No 15, Jln 3/43,Seksyen 3,

Bandar Baru Bangi.

Hp: 012-379 9272

Zurina Bt Shamsudin

No.49 Jalan 3/34,

Bandar Tasik Puteri.

48020 Rawang Selangor

Hp: 014 - 2365879 / 019 3681269

Subang Jaya

Puan Julia

6, Jalan SS18/3A, Subang Jaya.

Email:juliagraviola@gmail.com

Hp : 010-2592588

KEDAH

Alor Star

Sungai Petani & Pendang.

Puan Mariam Yahya

NO. 4 TAMAN EMAS,

JALAN TERATAI JINGGA, 10 OFF JALAN PEGAWAI, 05050

ALOR SETAR, KEDAH D.A

H/P 013-5353525

Noraini bt Abdul Rahman

No. 41, Kg Pulau Sayak, 08500 Kota Kuala Muda, Sungai Petani, Kedah.

HP : 012 9642466

KUALA LUMPUR

Ampang Jaya

Tmn Tun Dr Ismail

Zulina

No.115, Jalan Rasmi, Taman Rasmi Jaya , Ampang Jaya 68000

Ampang.

H/P: 019 2558515

Roziyah
9 Lengkok Zaaba2,
Tmn Tun Dr Ismail,
60000 Kuala Lumpur.
012- 9642466

MELAKA

Masjid Tanah

Bukit Piatu

Norhayati Abdul Rahim / Hamidah Abd Rahim
AG 2977 Pekan Masjid Tanah,78300 Melaka.

Hp: 019-668 9134 ( Yati )

013-6011365 ( Hamidah ).

Ustaz Ibrahim Ahmad

Km 4, 208-3 Lorong Hj Ahmad Baba,

Jalan Bakti Solok Musai, Bukit Piatu,75150 Melaka.

Hp: 019-6573314 / 019-7738937

Lipat Kajang

Ustaz Hj Sani

J6731 Bukit Tinggi,Jalan Lipat Kajang,

77000 Melaka.

Hp: 013-6130215

NEGERI SEMBILAN

Gemas

Seremban

OMAR ABDULLAH

Lot 4729 kg Londah

Gemas Negeri Sembilan

H/P : 013-6900 255

WhatsApp : 016 - 977 0369

Mat Ali bin Jalaludin.

Batu 7 Kampung Pantai,

71770 Seremban,

Negeri Sembilan.

Hp: 014-6638165

JOHOR

Suzanah Welas

No 17, Jalan Kebangsaan ,

Taman Universiti,

81300 Skudai, Johor.

Hp: 019-7555251

Hj Mansor Ismail /

Hjh Musalmah

39, Jalan Perdana 2/30,
Taman Bukit Perdana,
83000 Batu pahat, Johor.
Hp: 019-7567281 / 019-7557281

PERAK

Ipoh

Ahmad Niza Baharom

135, Jalan Meru Impian 3, Halaman Meru Impian, 30020 Ipoh, Perak.

Hp : 012-2233255

PULAU PINANG

Prai

Bandar Perda

Dr.Maswati

No 30, Lorong Pauh Jaya 4/5.Taman Pauh Jaya 13700,Prai Pulau Pinang,
Hp: 012-6056612.

Siti Aishah Bt Yahya.

Blok C- 10 - 09 Kondo Mutiara, Jalan Perda Barat, Bandar Perda, 14000 Bukit Mertajam, Pulau Pinang.

Hp: 012- 9642466

Kepala Batas

Kepala Batas

Dr. Safari Bin Kashmiran

MBBS (Australia)

Klinik Dr. Safari

49A, Jalan Shahbandar 2,

Bertam perdana 3,

13200, Kepala Batas, Pulau Pinang.

Hp: 016-4416973

Nor Azura Abdul Ghani

R.Ph, MMPS, B. Pharm (Australia)

Managing Director / Pharmacist

Zuera Medic Sdn. Bhd.

28-A, Lorong Bertam Indah 12, Taman Bertam Indah, 13200 Kepala Batas, Pulau Pinang.

Email :zueramedic@yahoo.com

Hp: 016-4416973

Butterworth

Ahmad Moktar

Lembaga Pertubuhan Peladang Negeri Pulau Pinang,

Tingkat 3 dan 4

Jalan Kampung Gajah

B’worth

Hp: 014 9535874

TERENGGANU

Kuala Terengganu

Cikgu Rumaiza Zakaria

Lot PT 450 . Kg Pengkalan Setar,

Jalan Atas Tol, 20050 Kuala Terengganu,Terengganu.

Hp: 013-9847455

SABAH

Kota Kinabalu

Papar

Edana @ Fanella Donysius Hse

No 6 Lot 29, Lorong Pokok Seraya 5E/1, Taman Khidmat, 88300

Kota Kinabalu.

HP : 019-851 7456

Siti Nurshafiqa Jos Abdullah

Hse No 184, Lorong 9 Taman Mawar ,

Jln SPUR, 89600 Kinarut, Papar Sabah.
Hp: 016-4143327 / 012 868 3327

Kota Kinabalu

Kota Belud

Poedjo Soesilotomo

Kingfisher Park, 88450 Kota Kinabalu, Sabah. tominawam@yahoo.com.sg

016-8333007

Cikgu Safwan Ahmad

Smk Arshad, Peti Surat 19,89157, Kota Belud, Sabah.

019-8518038

SARAWAK

Limbang

Kuching

Puan Nancy Upai

Lot 134 Taman Sri Pambun

98700 Limbang Serawak

01129913702

Mr Lam Chee Chong

66, Taman Star, Jalan Maong Tengah 6,

93150 Kuching, Sarawak

013 816766.

INDONESIA

Medan

Batam

Juyang Hastralim

Jalan Multatuli, Kompleks Multatuli Indah,

Blok A No. 28, Medan

Hp : +62614558818 HP : +628126033188

Astin Ardiningsih Perum

VilaMukakuning,

Blok D5 No 42B Batuaji Batam.

Hp : 081372631231 / 087791137597

BRUNEI

Pengkalan Gadung .

Pg Hj Abd Rahman Bin Omar

Newedge Beaute & Fitness Centre

No. 6, Block C, Sempurna Complex, Jalan Batu Bersurat, Pengkalan Gadung BE3519 Brunei Darussalam.

Hp: +6738984844